17 Şubat 2010 Çarşamba

Fink



Fink'in BJK'nin resmi internet sitesine verdiği röportajdan parçalar....

Beşiktaş’ta forma giymek nasıl bir duygu? Eğitim durumun hakkında bilgi verir misin? Alışveriş yapmayı sever misin? İstanbul’da en çok nereyi beğendin. Türkiye’de İstanbul dışında başka bir şehir gezdin mi?
Müge

Beşiktaş forması giymek benim için çok güzel bir duygu. İlk maçımı da Fenerbahçe karşısında oynamıştım Süper Kupa için. O maçta giydiğim formayı saklıyorum.



Fenerbahçe’ye attığın gol sonrasında neler hissettin?
Hilmi, Volkan Erdoğan, Sergen Yıldız, Sercan Aslan

Her açıdan mükemmel bir goldü. Takımıma galibiyet golünü kazandırdım, taraftarları sevindirdim. Ayrıca annem, babam ve kardeşim bu maçı izlemek için gelmişlerdi. Maç öncesi annem, gol atacağımı tahmin ettiğini söylemişti. Benim için mükemmel bir andı.


Futbol hayatın boyunca en beğendiğin gol hangisiydi?
Gökhan Şişman

Birçok kez gol attım. Ama Fenerbahçe’ye attığım gol hem çok güzeldi hem anlamı büyüktü. Almanya’da da buna benzer goller attım. Hatırladığım üç tane gol var ki, bunların arasından Nürnberg’e attığım gol de değerlidir benim için.


Ne gol atmışsın be arkadaş....Bir Alman'ı sevindirdik ya..eşinin dostunun hayır duasıyla sırtımız yere gelmez...

Benim Fink'e tavsiyem, Türkiye kariyeri süresinde içinde Fenerbahçe adı geçmeyen anıları da tecrübe edinmesidir.

Yarın bir gün Almanya'da eşin dostun sorar da "ne yaptın oralarda diye", böyle cevaplar verirsen istemeden fahri elçimiz olursun...

Bir de Carew vardı böyle, sabah akşam Fenerbahçe'den bahsederdi..O da gol atmıştı bize..

Peeey peeey...

2 yorum:

  1. sen beşiktaş ve ben diye bir kitap yaz hacı.bu bloglar seni kesmeyecek.

    YanıtlaSil
  2. ama ne koymuştu beee :)

    YanıtlaSil