2 Haziran 2010 Çarşamba

İdare Edin...



Benim adım Alfonso, Brezilya'da yaşıyorum....İdare edin...
Burdan bakınca ülkenizin güneydoğusunda işgal atındaki Kürdistan'ı görüyorum...idare edin..
Bu insanların kendi devletlerini kurmasına izin vermiyorsunuz. Yıllarca onları baskı ile sindirmeye çalıştınız....İdare edin...
Onların bağımsızlık savaşçıları terorist olarak adlandırıyorsunuz, fakat Diyarbakır Cezaevi işkencelerinin, 33 kurşunun, bok yedirmelerin mimarlarını kahraman olarak görüyorsunuz....İdare edin...
O bölgedeki insanlar aç ve eğitimsiz yakın zamana kadar kendi dillerini bile konuşmaları yasaktı....İdare edin...
Oraya Brezilya'dan insani yardım gemileri yolladık. Tabi bu gemiye siyasi ve amacı yardım olmayan onlarca insan aldık ama sonuçta amacımız yardımdı....Gerçi oralarda deniz yok ama idare edin...
Bu gemileri kendi kara sularınıza sokmayacağınızı günlerce önceden söylediniz ve tepkinizin sert olacağını belirttiniz fakat ülkemiz size naif olmanız konusunda telkinde bulunmuştu....İdare edin...
Tamam gemi üzerindeyken bizi onlarca kez uyarmanıza rağmen niyetimizi açığa çıkaran eylemlerde bulunduk....İdare edin...
Benim ülkemde; işkencede ölenler, göz altında kaybolanlar var. Benim ülkemde polis ve asker terörü var. Benim ülkemde dur ihtarına uymadığı, taş attığı için çocuklara ateş ediliyor ama sizin askerinizin daha naif olmasını beklerdim....İdare edin...
Siz katilsiniz biz barış havarisiyiz...Hükümetimin size en sert tepkiyi göstermesini bekliyorum....İdare edin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder