6 Eylül 2009 Pazar

Olur Arada...


VÖ'yü severim..

Bir çok kişi antipatik bulmasına rağmen yazdıklarına da gülerim.

Tek kişilik gösterisine gitmişliğim, karşılıklı bira kaldırmışlığım vardır. Antipatiktir... kabul, ama zekidir de...

Beşiktaşlıdır, iyi taraftardır. Öyle fanatiktir ki, yaptığı en kötü şey Beşiktaş için yazdığı şiir kitabıdır.

Ne var ki aşağıdaki satırları da yazan o'dur.
Aldattığı karısının kendisine boşanma davası açmasına müteakip bir kin kusma.

Olayı Human Nature boyutuna taşımış.İnsan canı yanınca saçmalar. Fakat en büyük hatalar birisinin canını yaktığını bildiğin an yapılıyor. Yazı eskilerden, ama onu Manga'nin klibinde izlerken bile aklıma hep bu satırlar geliyor.


Bunu okuyan çocuğunun annesi, sana bir daha saygı duyar mı be Vedat Abi?


karımdan resmen boşanıyorum... benim de gündemim işte bu! davayı karım açtı... Çünkü çok haklı...
e, n'apiyim, ben de doğamı yaşadım... sömürgeci icadı tek eşliliğin ta. a...yim! zaten evlilik çocuk için yapılır... o da var, allah'a emanet...
durduk yerde hak etmediğim halde ben 'zalim' o da (yine hak etmeden) 'mazlum' olacağına, boşanalım gitsin o zaman ulan!
yancı karakter olmadığım, mağarada bekleyip ava çıktığım, afedersiniz penis sahibi olduğum için özür mü dileyeydim?!... ('karşılıksız sevgi, güçsüzdür', ayrı)
oğlum benim soyadımı ve genlerimi taşıyor, hep de taşıyacak... nasipsiz, mutsuz ve çilekeş olmadığım için af dileyemem... akrep burcuyum işte, buyum ben... yancı cüceleri, maddiyat yavşağını ve yarım akıllıları iplemiyorum!..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder