25 Ağustos 2009 Salı

Allahına Gurban Adanalı!


Seni öveceğim, sana kenarından da olsa sempati duyacağım aklıma gelmezdi. Bu günleri de yaşadım ya...
Darısı bizim takımdaki Diesel,Replay konu mankeni baltalara..


*ÇOCUKLARINIZDAN BİR TANESİNİN İSMİ DERİN, DİĞERİNİN YUSUF DENİZ. 1972'DE İDAM EDİLEN YUSUF ARSLAN'LA DENİZ GEZMİŞ'TEN ESİNLENDİĞİNİZ SÖYLENİYOR.Evet öyle. Yusuf aynı zamanda benim kayınpederimin ismi. Hem de Yusuf Arslan'la Deniz Gezmiş'i severim. Çünkü zamanında Amerika'ya karşı çıkmış insanlar... Şimdi herkes Amerika'ya karşı çıkıyor. Demek ki bu adamlar ileri görüşlüymüş. '70'lerde işte o insanları idam ederken, yargılarken geniş kapsamlı bakmak gerekti olaylara. Onların durumu beni çok üzmüştü. Bu ülke için bir şeyler yapmaya çalışmışlardı. Ben de onları sevdiğimden dolayı, hem de kayınpederimin adı da Yusuf'tu. Onu da yaşatmak için Yusuf Deniz koydum. Bence çok güzel bir isim oldu.


*Vatan Gazetesindeki röportajından.

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bunu hasan şaşm söylemiş..!!
    şaka mı¿
    değil ise takdir edeceğim de..

    YanıtlaSil
  3. Vallahi söylemiş. Kutlu ESENDEMİR'in Vatan gazetesindeki röprtajından...

    YanıtlaSil
  4. neden önyargılıyım neden inanmak istemiyorum anlamıyorum...düşünce tabikide güzel taktir etmek istiyorum ama bunu rröportajda niye açıklama gereği duymuş???bakın ben duyarlı bi insanım geçmişimi unutmuyorum çocuğuma bile isim koyarken bunları düşündüm demek içinmi?

    YanıtlaSil