13 Ağustos 2009 Perşembe

Gel! Gel! Gel! Biz Varız! Biz Varız!..Biz de Bekarız....



Fecaat uzun bir aradan sonra üfürükten hayat tahlillerine devam ediyor!


Geçenlerde Vatan Gazetesinde bir haber okudum. İngiltere’ de yapılan bir araştırmaya göre kadınlar, esasında bira göbekli ve bakımsız erkekleri seviyormuş. İlk başta kıçım tavana vursa da, haberin devamında aynı kadınların Ronaldo’yu antipatik bulduğunu okumamla, yaptığımın asparagas denizinde beyhude çırpınışlar olduğunu anladım.

Bu haber bir süredir yazmayı düşündüğüm bir konu hakkında bana tetik etkisi yaptı. Gerçi çok alakası yok gibi gelecek ama idare edin…Tembel adamlarız biz, öyle her gün 3-4 yazı yazacak enerjimiz yok..böyle kolpa ilhamlar geldikçe bir şey çıkar bizden ancak.

Bundan 9 sene önce bir taraftar organizasyonunda görevliyken o zamanki Ultraslan Başkanı olan şahsiyetle kendisine ait olan mekânda konuşma fırsatım olmuştu. İçkiler içildikten sonra konu, “Noolucak bu tribünlerin hali” konu başlığı altına ister istemez park etti. O zaman kendisinin bana anlattığı anekdot dün gibi hatırımda. Hala Tribün lideri olan şahsiyet bir tribün toplantısında Sami Yen Tribünlerindeki bayan nüfusundan şikayet etmiş, erkeklerin kızlar yüzünden bağıramadığını anlatmış.
O zamanlar tribünlere çok kız gelmesinden hepimiz şikâyetçiydik, ama durum bugün vaka i adiye halini aldı. Son yıllarda tribünlerde parfüm kokuları duymaya başladık. Hatta Bağdat Caddesinin son trendlerini Saracoğlu’ndan takip eder olduk…
Bunlar iyi midir kötü müdür ayrıca tartışılabilir. Ben tezahurat konusunun kadın taraftarlarla çok alakalı olmadığını düşünenlerdenim. Bu yazıda konuya başka bir açıdan bakacağız...

Evet yazımızın konusu tribünlerdeki kız varlığı…


Tribünlere gelen kız sayısı her geçen gün artıyor. Futbolun büyüsü haliyle onları da etkisi altına alıyor. Bu işin içerisinde olmayan diğer bayan arkadaşları muhtemelen onlara “orada o kadar erkeğin arasında ne işleri olduğuna dair telkinlerde bulunuyordur. Aslında tamamen yanılıyorlar. Günümüz Türkiye’sinde futbol tribünleri bir bayanın, erkek milletini en saf haliyle görebileceği yerdir.

Neden mi?

Gerek dini gerek sosyal yapımız kadınların kendilerine belirli bir savunma mekanizması oluşturmasına sebebiyet veriyor. En kapalı çevreden gelip de en modernine kadar her bir hatun kişi bu baskıdan etkileniyor (alakasız soru: hiç otobüste tek başına oturup ta somurtmayan kız gördünüz mü?). Dikkat edin Türkiye’de en masum ilişkiler bile kandırmaya yönelik ufak yalan dolanlarla başlar. Çünkü bizim yaşam tarzımız ilk tanıştığımız karşı cinse gardımızı almayı gerektirir.

Şimdi hepimizin malumu olduğu üzere, ortama güzel kız girince erkek adamın tavırları değişir. Ben umursamam takmam diyen en babayiğidin bile algıları farklılık gösterir. Aksini iddia eden goygoycudur, adam sendecidir.

Şimdi şunu düşünün sevgili hemcinslerim:
Derbide tribündeyiz..sinirler gerilmiş..maç berabere…futbolcunuz gole gidiyor…yanınızda Adriana Lima olsa umurunuzda olur ? O an başka hiçbir şeyi önemser misin? Hiç maç izlerken tavırlarınız hareketlerinizin neye benzediğini düşündünüz mü?
Ben 2006 yılında Denizli’de, o malum maçın sonunda tribünde etrafıma baktığımda, içinde çok yakın arkadaşlarımın da bulunduğu yüzlerce kişinin salya sümük ağladığına şahit oldum. Siz zannediyor musunuz ki o an yanımızda dünyalar güzeli bir kızın olması bu durumu değiştirirdi?

Uzun lafın kısası, bayanlar tribüne geldiklerinde hayatları boyunca imtina ile yaklaştıkları erkeklerin en saf halini görürler. O karşılarında şekilden şekle giren erkeklerin aslında ne kadar çocuksu veya tam tersi kaba olabileceğini anlarlar. Hayat boyu, direkt olmasa bile “herkesle konuşma, doğru otur doğru kalk, erkelerle çok samimi olma” telkinini bir şekilde yemişlerdir ve tribün, o kadar erkeğin içinde istedikleri gibi davranıp minimum tepki çekecekleri belki de yegâne yerdir.

Tribünde başlayan ilişki açık başlar, düzgün devam eder ve etrafımızda çokça görmeye başladığımız gibi mutlu biter…

Son sözüm şudur ki sevgili *bayanlar…o beğenmediğiniz, kaba bulduğunuz bira göbekli erkeklerin bile ne kadar sevimli olabileceğini tahmin edemezsiniz..o yüzden ben Futbolla bu kadar içli dışlı olan İngiliz Kadınlarının bu şekilde düşünmesini beklerim..ama dedim ya CR7 biraz bozdu bizim hipotezi…

Not: Eklediğim fotodaki hatun kişiler muhtemelen o hareketi Fener’e çekiyorlar! ama olsundur, küfür edecekse böylesi etsin…


*Gene bayan dedim, kız milletinin bu bayan lafına neden uyuz olduğunuz anlayana kadar da demeye devam edeceğimJ

6 yorum:

  1. Ben bu kadar kendi yararına yazılan bi yazı okumadım yaaaw D:
    diyorsun ki bayan arkadaşların gelin bakın beni maçta nasılda seveceksinizi ben aslında ne kadar duygusal biriyim :))
    bravoo :D

    YanıtlaSil
  2. adriana lima benim yanımda olsa ben bile bakarım örneği biraz abartmışsın :))

    ayrıca BAYANLAR gerçekten sizin o halinize bayılır nedeninini ben bile bayan olarak çözemedim ama öyle şirin oluyorsunuz...

    YanıtlaSil
  3. seyirci, değilde taraftar profili için yorumum şudur;

    * Derbide yanda Victoria Secret melekleri olsa, Alex, Deivid, Guiza ay tüm takımın bacakları daha dikkat çekici olur,

    * 2006 Denizli üzüntüsünü Burak sayesinde 15gün çektim.(çok zordu çoookkk)

    * Sayende başlayan ilişkim açık değildi (tabii bu adamına göre ve kızına göre değişir)düzgün başladı, düzgün devam ediyor (Allah ne muradın varsa versin)

    * En masum değil de fazlaca azıtmış olurlar[sürekli bağırır küfür ederler, türkürürler, ter kokarlar (bu ter kısım pek sevimli olmuyoorrr)]yanlarındaki kızı sağlam biyere oturtur zıplamaya devam ederler.İlgi beklemek, su istemek, çişim geldi, sıkıldım gidelim demek yanlış olur.

    Daha yazayım mı¿

    YanıtlaSil
  4. arkadaşın yorumunu okudumda sanırım üstteki yorumumu düzeltmem gerekicek...sevgiliyle maç izlemek farklı bişi sanırım ter kokusuna şahit olmadım eminim çekilesi bi durum değildir...
    ayrıca bir detay daha var ilgi beklemeyi su istemeyi çişim geldi demeyi bi kenara bırakalım hadi bunların hiçbirini yapmıyorsun onlar gibi davranmaya çalışsanda azar yersin otur ne bağırıyosun sen hatun kişisin rütbeni bilicen edebinle oturacaksın...
    bu yüzden arkadaşım tribünde parfüm kokusu olmuş olmamış önemli değil yola devam edin...

    YanıtlaSil
  5. Filiz, 2001'den beri gidiyorum maçlara. hatun kişisini oturup maç izlemesi gerektiği kısmına katılıyorum. edebinle tezahüratlarada katılırsın.ben kendimi igs bjk maçlarında bozuyodum sadece :)
    bence bayanlar tribünde erkek milletinin gözüne batmayacak şekilde destek verilebilir.

    Ps: Ter kokusun her maç tabiki yaşamadım ama parfüm kokusunu (bay/bayan ferketmez) olsa çok çok daha iyi :)

    Kerem, "in ozaman maraton alta, yada git fenerium alta, 1907 tribününe" der şimdi..

    YanıtlaSil
  6. yaklaşık 7 senedir bende sezonda 5-6 maçı stadta izleyebiliyorum ne yazıkki izmirdeyim elimden gelen bu.o zaman doğru olanı yapıyormuşum maç dediğin kanka diye tabir ettiğigimiz erkeklerle izlenmeliymiş sevgili koca işin içine girdimi edepli duracaksın...ee ben evimdede edebimle izlerim o zaman ne gereği var uçağa bin stada git dönüşün bi ayrı eziyet olsun...
    bu arada ben fenerium tribününde izliyorum kerem her seferinde banada sosyetesin diye laf çarpar çenesini açtırmyalım.adamın blogunda dedikodu yapmaya başlarsak susmaz o :))

    YanıtlaSil