3 Temmuz 2009 Cuma

Sevebilme İhtimalim Yok


.......

yaz sıcağı toprağa çekiyor da tenimin çatlamaya hazır gevrekliğini

sonra otobüs oluyordum, kırık yarık yolların çare bilmez sürgünü

ne yana baksam dağ ve deniz sanıyordum

muş ovasının yalancı maviliğini

otobüs oluyordum bir süre

yanımızdan geçen kara trenlerle yarışıyordum, yanağım otobüs camının garantisinde otobüs oluyordum

bir ülkeden bir ülkeye


Hangi iç ülke bu hafız? Muş taraflarında hem de....

en bilinen şiirin bu, ama yayın organlarında ön plana çıkartmadın. Yanılmıyorsam klibi de başka kötü bir şiirine çektin. Neden?


Hayatın takiye..

Komik de değilsin, öğrencilerin senden de fena...Nasıl gülüyorlar o programa anlamıyorum.

Kardeşin ve eşi konusu tamamen başka bir ömür törpüsü.
inceden çekilsen ya sahneden..

1 yorum: